ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΣ: Θα έχω πάντα ανοιχτή την πόρτα του γραφείου μου σε όλους

Posted by : Mr. Blog | 13 Σεπ 2012 | Published in



ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ

ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

Την απόφαση του να συνεχίσει να λειτουργεί το πολιτικό του γραφείο με τα λειτουργικά έξοδα (ενοίκια κ.λπ.) με επιβάρυνση του ίδιου, ανακοίνωσε στη συνέντευξη που παραχώρησε στα τοπικά Μ.Μ.Ε. ο πρώην πρόεδρος της βουλής και συμπολίτης μας, κ Φίλιππος Πετσάλνικος.

Έχω υποχρέωση απέναντι σε όλους τους πολίτες που με στήριζαν επί 27 χρόνια με την ψήφο τους

«Θεωρώ ότι έχω υποχρέωση απέναντι σε όλο αυτόν τον κόσμο που από την πρώτη φορά που είχα εκπροσωπήσει το ΠΑΣΟΚ το 1977, επί 27 χρόνια με την ψήφο του-την εμπιστοσύνη του με έστελνε στην Βουλή των Ελλήνων, να προσπαθώ να συμβάλλω με τις όποιες δυνάμεις μου και με την όποια εμπειρία μου και με την εκτίμηση που εκφράζουν στο πρόσωπο μου και οι σημερινοί κυβερνώντες και λόγω των θεσμικών μου ρόλων στο παρελθόν, να συμβάλλω στην επίλυση προβλημάτων αυτού του τόπου και του λαού», είπε χαρακτηριστικά, ο κ. Πετσάλνικος. «Έχω πει πολλές φορές» ,συνέχισε «οι μόνοι στους οποίους χρωστάω είναι οι πολίτες. Για την αγάπη τους και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και εξακολουθούν να μου δείχνουν και τώρα, που δεν έχω επίσημη ιδιότητα Βουλευτή ,όπως είχα μέχρι πριν από μερικούς μήνες». «Για αυτόν τον λόγο» πρόσθεσε, «θεωρώ ότι θα πρέπει να κάνω ότι είναι δυνατόν για να μπορούμε αυτόν τον τόπο να τον προχωράμε, να τον πηγαίνουμε πιο μπροστά, να μπορούμε να επιλύουμε προβλήματα και να τον κάνουμε καλύτερο.

« Για όλους τους κατοίκους του Νομού Καστοριάς και ιδιαίτερα για την νέα γενιά που αντιμετωπίζει προβλήματα, δυσκολίες, ανασφάλειες», ήταν τα λόγια του.

Ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ αναφέρθηκε και σε άλλα θέματα, όπως την πορεία του προγράμματος ολοκληρωμένης παρέμβασης του ΟΑΕΔ που είχε εκπονήσει και ανακοινώσει πριν από περίπου 2 χρόνια με τον Πρόεδρο του ΟΑΕΔ τον κύριο Κικίλια εδώ στην Καστοριά. «Ήταν ένα πρόγραμμα που είχε υπογραφεί στις 06-09-2010, είχε εγκριθεί από πλευράς ΟΑΕΔ και από την τότε κυβέρνηση για να υπάρξει μία στήριξη στην λειτουργία των επιχειρήσεων και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας», εξήγησε .

Ένα άλλο θέμα που καίει την τοπική μας κοινωνία στο οποίο στάθηκε ιδιαίτερα ο πρώην πολιτικός ήταν και το πετρέλαιο θέρμανσης.

«Θυμίζω ότι τον περασμένο Μάρτιο είχα καταθέσει τότε στο Υπουργείο Οικονομικών μία κατά την άποψη μου τεκμηριωμένη πρόταση με συγκεκριμένα στοιχεία. Σύμφωνα με αυτή, επειδή αναγκαστικά από φέτος θα υπάρξει εξίσωση του φόρου κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης με το πετρέλαιο κίνησης, θα αυξηθεί σημαντικά και ο φόρος κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης. Αυτό θα επιφέρει μία τεράστια επιβάρυνση, που δεν μπορούν να σηκώσουν τα νοικοκυριά σε πολλούς νομούς της Βόρειας Ελλάδας, όπως είναι και ο δικός μας νομό. Με βάση τα στοιχεία μίας μελέτης που είχα κάνει στο Υπουργείο Οικονομικών, είχα πει ότι πρέπει να διασφαλιστεί η καταβολή επιδόματος θέρμανσης όχι όμως ενός συμβολικού επιδόματος. Η ανάλυση που είχα κάνει έδειχνε ότι για να υπάρξει μία εν μέρει ουσιαστική ανακούφιση για τους καταναλωτές του πετρελαίου θέρμανσης, το επίδομα θα πρέπει να κυμαίνεται στα 1500 ευρώ ανά οικογένεια », δήλωσε.

Τέλος ο κ. Πετσάλνικος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην κατασκευή του νέου αστυνομικού μεγάρου Καστοριάς. Μάλιστα όπως είπε, το συγκεκριμένο έργο είχε ενταχθεί αρχικά πριν από 12 χρόνια, όταν ήταν ο ίδιος στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης. « Το είχα εντάξει στα προγράμματα δημόσιων επενδύσεων του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης. Χρειάστηκε να εξευρεθεί χώρος για να παραχωρηθεί το πρώην στρατόπεδο, να επιλυθούν διάφορα προβλήματα ιδιοκτησιών που υπήρχαν στο στρατόπεδο που έπαψε να είναι στρατόπεδο και αναβίωσε η ιδιοκτησία παλαιών ιδιοκτητών και μετά να προχωρήσει η προκήρυξη για την κατασκευή αυτού του έργου», κατέληξε.
ΝΕΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑ