Αν είχες, τι θα τα έκανες;

Posted by : Mr. Blog | 26 Μαρ 2014 | Published in

Αν είχες, τι θα τα έκανες;
Ωχ βρε αδερφέ.

Βουλιάξαμε στην απελπισία και στη μιζέρια.

Και δεν έχω το ένα και δεν έχω το άλλο και ο άντρας μου όλη μέρα σπίτι και η γυναίκα μου και τα παιδιά μου...

Γιατί δεν έχεις δουλειά, δηλαδή γιατί δεν έχεις λεφτά.

Γιατί, δηλαδή, αν είχες τι θα τα έκανες;

Θα πλήρωνες τους φόρους, την τράπεζα, τα πάγια, το ταμείο σου, την ασφάλειά σου και κάθε λογαριασμό που θα ερχόταν. Θα τα πλήρωσες όλα και μετά πάλι τα ίδια, και πάλι μιζέρια και απελπισία, γιατί πάλι δε θα έφταναν για το σούπερ μάρκετ, για βενζίνη για καμία έξοδο και για αποταμίευση.

Λοιπόν, ποιος είναι χαμένος όταν δεν έχεις δουλειά; Γιατί εσύ, σίγουρα, το μόνο που έχεις να χάσεις είναι ο ύπνος ο πρωινός και η γκρίνια του αφεντικού.

Πού και πού να λέμε καμιά... για να περνάει η ώρα...
Δωρα

imerologioanergou.gr