ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! ΓΚΟΣΛΙΟΠΟΥΛΟΣ: ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 2 ΩΡΕΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΠΕΜΕΝΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ!

Posted by : Mr. Blog | 28 Μαΐ 2012 | Published in


Επανειλημμένα επικοινώνησε τηλεφωνικώς  σήμερα ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ε.Βενιζέλος, με τον Χρήστο Γκοσλιόπουλο."Μέχρι και δύο ώρες πριν επέμενε και μου ζητούσε να συμμετάσχω ως πρώτος στη λίστα του ψηφοδελτίου!Εσένα ξέρω ,εσένα εμπιστεύομαι εσένα θέλω μου ανέφερε αρκετές φορές στη συνομιλία μας¨μας ανάφερε χαρακτηριστικά.

Όλοι γνωρίζουν τις άψογες σχέσεις που διατηρεί ο

Δήμαρχος Νεστορίου με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ .

Η προσπάθεια του Βενιζέλου για να μεταπεισθεί ο Γκοσλιόπουλος ήταν επίμονη και επαναλαμβανόμενη κατά την διάρκεια της ημέρας έως και λίγη ώρα πριν κλείσει ψηφοδέλτιο ο Αναστασίου ο οποίος πρέπει να τονίσουμε χρωστά την ανάδειξή του ως γραμματέας της ΝΕ του ΠΑΣΟΚ στον Χρήστο Γκοσλιόπουλο.

Παρά την επιμονή του προέδρου ο κ.Γκοσλιόπουλος αρνήθηκε ευγενικά προβάλλοντας δυο βασικές εξηγήσεις:

"Πρώτον έχω να ολοκληρώσω πολλά και ιδιαίτερης σημασίας για τον τόπο μου έργα και δεν προτίθεμαι να τ αφήσω στη μέση.
Δεύτερον δεν επιθυμώ να εμπλακώ σε ένα προεκλογικό τοπικό τοπίο, που μυρίζει μπαρούτι!Αν θα ήμουνα υποψήφιος θα περίμενα να υπάρχει εσωκομματική ομοψυχία και κοινή προσπάθεια για το καλό του κόμματος αλλά κυρίως για την άνάδειξη των προβλημάτων της κοινωνίας και του τόπου μου.Αυτή την στιγμή λαμβάνω μηνύματα  που αντηχούν ως ιαχές πολέμου προιστορικών φατριών 
από ένα περιβάλλον μέσα σε ζούγκλα!Δεν έχω ούτε ανάγκη να καταλάβω θέσεις ούτε και τη διάθεση να αναμιχθώ σε παράξενες και παράλογες διαδικασίες".


Όλα αυτά τα λέει ένας  έμπειρος και επιτυχημένος πολιτικός άνδρας που ξέρει πολύ καλά τι και γιατί το λέει.

Καλή τύχη Θωμά...