Δημοψήφισμα και facebook (του Βασίλη Κωνσταντίνου)

Posted by : Mr. Blog | 8 Ιουλ 2015 | Published in

Δημοψήφισμα και facebook (του Βασίλη Κωνσταντίνου)
Ο προβληματισμός και η αγωνία για το μέλλον είναι δεδομένος. Φαίνεται στα πρόσωπα όλων. Αναμένουμε όλοι μια εξέλιξη. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (που προσωπικά με εκπλήσσουν για το χαμηλό επίπεδο τους) και οι αναρτήσεις στο facebook έχουν κι αυτές “χαλαρώσει¨.

Οφείλω όμως να πω ότι είναι δικαίωμα του καθένα να αναρτά κάτι και να αναλαμβάνει την ευθύνη της ανάρτησης. Δεν είμαι ούτε αρμόδιος ούτε και θεωρώ τον εαυτό μου ικανό να κρίνει το επίπεδο των αναρτήσεων. Είναι πολύ σχετικό πιο είναι αποδεκτό και ποιο όχι! Μία ανάρτηση π.χ. μπορεί να είναι αισθητικά καλή αλλά το περιεχόμενο ανόητο ή να έχει πολύ καλό και περιεκτικό μήνυμα αλλά αισθητικά ελλιπής .Επομένως κάποιος θα την κρίνει ανάλογα με το πιστεύει κάποιος ότι έχει αξία και τι προέχει.

Η αναπαραγωγή της κακογουστιάς όμως και η κοινοποίησή της είναι κάτι που λειτουργεί πάντα αρνητικά και συσσωρευτικά. Στην αρχή είναι ανεκτό μετά ενοχλεί και στο τέλος έχει διαγραφή. Είναι σίγουρα ότι αυτές τις μέρες άλλαξε η άποψή μας για κάποιους που μέσω του fb αναρτούν κάποιες απόψεις. Φυσικά και για τον γράφοντα. Στην σύγκρουση φαίνεται ο χαρακτήρας μας, το περιεχόμενό μας.

Μην γελιόμαστε. Πάντα στις απόψεις μας κρύβουμε ένα κομμάτι του εαυτού μας. Στις έντονες όμως στιγμές στις συγκρουσιακές καταστάσεις δεν μπορούμε να κρυφτούμε! Βγάζουμε τον εαυτό μας αφτιασίδωτο. Μιλώ βέβαια κατά βάση για τους ανθρώπους της ηλικίας μου (συν πλην αρκετά χρόνια).

Η νέα γενιά έχει δικά της μέτρα και σταθμά. Γι αυτό και δεν έχω φίλους στο facebook μαθητές μου παρά ελάχιστους, που θεώρησαν την απόρριψη της φιλίας προσβλητική. Όμως σαν δάσκαλος που είμαι τους απευθύνω μια παράκληση. Ότι τα γραπτά μένουν. Κάποια στιγμή ίσως τα βρουν μπροστά τους και τους είναι εμπόδιο για την εξέλιξή τους!

Ας το έχουν υπόψη τους.