ΓΟΥΝΑ - ΜΟΔΑ: ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2045/ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2016 ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ

Posted by : Mr. Blog | 27 Ιουλ 2015 | Published in

ΓΟΥΝΑ - ΜΟΔΑ: ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2045/ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2016 ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ
Εν αναμονή Αυγούστου τα περιοδικά μόδας αρχίζουν να επιτίθενται στα περίπτερα και οι fashion lovers ανυπομονούν να δουν τι θα παρουσιάσουν οι βιτρίνες την επόμενη σεζόν. Πολλά λεφτά, χρόνος και ταλέντο συγκεντρώνονται στις οπτικές καμπάνιες μόδας.

Οι επικοινωνιακές πολιτικές σπάνια επικεντρώνονται σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι που οι εταιρίες προσπαθούν να πουλήσουν και στοχεύουν στο να δημιουργήσουν μια εικόνα που θα αιχμαλωτίσει τους δυνητικούς αγοραστές και θα τους κάνει να λάβουν το μήνυμα.

Σας παρουσιάζουμε μια συνολική εικόνα από τις καλύτερες φετινές καμπάνιες για Φθινόπωρο 2015 - Χειμώνα 2016 που έχουμε δει έως και σήμερα.


Το sexy και αποπλανητικό στοιχείο πάντα στο παιχνίδι

Το sex πουλάει εδώ και αιώνες. Στη διαφήμιση αυτό το ονομάζουμε «Η σίγουρη τεχνική πωλήσεων» ειδικά αν αγγιχθεί η σωστή χορδή ανάμεσα στο στυλάτο-σοφιστικέ και στο φθηνό trashy. Δείτε μερικές από τις σωστές διαφημίσεις που χτυπούν τη σωστή χορδή και σερβίρουν το σωστό sex appeal για την επερχόμενη σεζόν.

Jason Wu

Kate Moss and Lara Stone - Balenciaga

Versace
Katy Perry for Moschino

Michael Kors 
Οι Καλύτερες Καλλιτεχνικές Διαφημίσεις

Το θέμα της τέχνης είναι πάντα υποκειμενικό και επιδέχεται πολλές ερμηνείες. Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο και ένας σωστά τοποθετημένος φωτισμός, ή να βασίζεται στην ικανότητά της να προκαλέσει συγκίνηση... Όποιος κι αν είναι ο ορισμός σας, ο κοινός παρονομαστής σε κάθε τέχνη είναι η οπτική γνώση της αφήγησης σε ένα μόνο κλικ.

A visual from the Moncler

Gucci
Gucci

louis-V

gucci

Καλύτερες Back-to-Basics Διαφημίσεις

Basic δεν σημαίνει πάντα βαρετό. Σε έναν κόσμο γεμάτο flash και bling, το βασικό είναι κομψό και πραγματικά πολύ συναρπαστικό. Στην απλότητα που βλέπετε βρίσκεται η αληθινή ομορφιά έτσι ώστε οι θεατές να εκτιμήσουν τη επτομέρεια. Η επόμενη ομάδα διαφημίσεων περιέχει απλές στην ονομαστική τους αξία, αλλά θα προσελκύσει και θα σας επιτρέψει να επικεντρωθείτε στην ομορφιά και τα ενδυματολογική στοιχεία από τα κομμάτια που εμφανίζονται.

Oscar de la Renta

Dolce & Gabbana
coach

coach

Philipp Plein
Ralph Lauren

Ralph Lauren
Ralph Lauren
Τα θαύματα της φύσης 

Η φύση έχει εγγενή ποιότητα ομορφιάς που δεν μπορεί να αναπαραχθεί. Ωμός, άγριος και τραχύς είναι λέξεις που χρησιμοποιούνται συχνά για να περιγράψει τα πράγματα στην πραγματική φυσική τους μορφή. Παίζοντας κάποιος με τη μεγαλοπρέπεια και την επιβλητικότητα της φύσης για την προβολή της μάρκας του,  πάντα τραβάει την προσοχή σε οποιαδήποτε διαφημιστική καμπάνια.


Dsquared2

Tom Ford


moncler

moncler

moncler