Πρόσκληση για την γιορτή της μάνας από Παπαδοπούλειο βιβλιοθήκη Πενταβρύσου

Posted by : Mr. Blog | 7 Μαΐ 2015 | Published in

«ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕΙΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
             ΠΕΝΤΑΒΡΥΣΟΥ»

Μου παν σ’ένα τετράστιχο το χρέος μου να κλείσω,
  που χω σε σένα , Μάνα μου, μα δεν τολμώ γιατί
    μέσα σε τέσσερις σειρές τι να πρωτοξοφλήσω
     από τη μεγάλη μου οφειλή; Μάνα μου, πες μου, τι;…
       Το δάκρυ σου; Τον πόνο σου; Τη μητρική στοργή
σου;
         Τα τόσα καρδιοχτύπια σου;…Όσο να κουραστώ,
           δε θα σκιτσάρω ως ήθελα με στίχους τη μορφή σου,
             έστω κι αν γράφω αδιάκοπα …Πάλι θα σου χρωστώ.

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της μάνας        ο σύλλογός μας  σας προσκαλεί τη Κυριακή 10 Μαΐου   2015 και ώρα 6:30 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο Πενταβρύσου για να τιμήσουμε την ανά τους αιώνες προσφορά της Μητέρας στον άνθρωπο και στην κοινωνία.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.                                                      


  ΑΠΟ ΤΟ Δ/Σ