Ντίνα Παπαγεωργίου: Αν μάθεις για την Καστοριά, αν την νιώσεις, την ερωτεύτηκες

Posted by : Mr. Blog | 28 Απρ 2015 | Published in

Ντίνα Παπαγεωργίου: Αν μάθεις για την Καστοριά, αν την νιώσεις, την ερωτεύτηκες
Τι λέει στο ΠΙΝΑΚΙΟ η διαχειρίστρια της σελίδας «ΓΥΡΟΛΙΜΝΙΑ»

«Οι χώρες που έχουν ταξιδέψει οι φωτογραφίες μου είναι πάρα πολλές βάση στατιστικών της σελίδας. Μάλιστα δεν σου κρύβω ότι μεγάλοι εικαστικοί από το εξωτερικό είναι θαυμαστές, πράγμα που με κάνει χαρούμενη»

Είναι μια πόλη (σ.σ η Καστοριά) που έχει ένα μελαγχολικό Φθινόπωρο με χρώματα γκρι-πορτοκαλί, έναν χειμώνα κατάλευκο, μια άνοιξη ευωδιαστή που μαζί με το άνθισμα των λουλουδιών ανθίζει και η ψυχή μας και ένα καλοκαίρι ιδανικό να δροσίσει και τους πιο απαιτητικούς



Δεν θα είμαι αντικειμενικός…Δεν μπορώ άλλωστε να αντικρούσω συναισθήματα και αναμνήσεις που έχουν αποτυπωθεί μέσα μου, θα ήταν άτοπο σε βάρος μου.

Όσοι με ξέρετε σίγουρα γνωρίζετε για την αδυναμία μου που έχω στην Καστοριά.

Μια πόλη που συνορεύει με τα σύνορα της φαντασίας και των ονείρων.

Δυστυχώς έχω να την «περπατήσω» χρόνια μα έχουν ριζώσει μέσα μου οι εικόνες που ξεχειλίζουν μαγεία.

Αυτές οι εικόνες αναδύθηκαν και ήρθαν ξανά στο προσκήνιο των σκέψεων μου χάρις την Ντίνα Παπαγεωργίου.



Διαβάστε την συνέχεια και δείτε τις φωτογραφίες στο pinakio.blogspot.gr