ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ: ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΥΝΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Posted by : Mr. Blog | 24 Απρ 2015 | Published in

Αγαπητοί συνάδελφοι.
Ύστερα από πολλές σκέψεις,  προβληματισμούς και πολλές συζητήσεις με συναδέλφους για τον κλάδο μας, διαπιστώσαμε ότι το μεγαλύτερο μέρος τους επιθυμεί την επανένωση των δύο συνδέσμων, ΣΕΓ ΚΑΙ ΣΓΚ. Διαπιστώσαμε επίσης ότι η μοναδική διαφορά η οποία δημιουργεί αυτή την κόντρα, είναι ο τόπος διεξαγωγής της έκθεσης και τίποτα άλλο ουσιώδες.

Τα προβλήματα του κλάδου όμως είναι κοινά για όλους. Ο στόχος επίλυσης είναι επίσης κοινός για
όλους. 

Οι κόντρες για δευτερεύοντα προβλήματα (έκθεση) και όχι για τα βασικά, δημιουργούν περισσότερα προβλήματα παρα λύσεις αυτών. 

Οι κόκκινες γραμμές επίσης που τίθενται και από τις δύο μεριές φέρνουν περισσότερο την απομάκρυνση,  την αποξένωση και την διχόνοια του κλάδου. 

Την στιγμή αυτή που η κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα μας, ίσως δημιουργείται η ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη φορά να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. 

Πιστεύω ότι εάν καταφέρουμε να καθήσουμε σε ένα τραπέζι όλοι μαζί, χωρίς κόκκινες γραμμές, χωρίς πονηρές σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού μας, και αναζητώντας πραγματικά λύσεις, τότε και μόνο τότε μπορούμε να τα καταφέρουμε.

Αυτοί οι λόγοι και προβληματισμοί και τίποτα άλλο με έφερε να συζητώ με συναδέλφους τους τελευταίους μήνες ώστε να κάνουμε ένα ψηφοδέλτιο για τις εκλογές του συνδέσμου γουνοποιών Καστοριάς για τις επερχόμενες εκλογές. 

Θα κάνω αυτήν την προσπάθεια και θα παλέψω να φέρω την συνένωση των δύο συνδέσμων γιατί απλά αυτό μου λέει η συνείδησή μου. Δεν κάνω συμβιβασμούς στα πιστεύω μου.
Θα παλέψω και αν δεν το καταφέρω, τουλάχιστον θα το έχω προσπαθήσει.

Πιστεύω και ελπίζω με αυτήν μου την επιστολή να πείσω τους συναδέλφους μου ότι πρέπει να αγωνιστούμε ενωμένοι για το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας.



Με εκτίμηση 
Διαμαντιδης Βασίλειος