Σουλτάνα Ζορπίδου: Αχ κ. Ιατρίδη μου, αχ πόσο σας πάει η κωλοτούμπα!

Posted by : Mr. Blog | 3 Φεβ 2015 | Published in

ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕ ΤΟ ΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΖΟΡΠΙΔΟΥ.
Ο ΦΟΥΧΤΕΛ, Η ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΗΧΑΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΙΑΤΡΙΔΗ

Δείτε τι γράφει η Σουλτάνα Ζορπιδου στο Facebook:

«Λοιπόοοοοοοονννννν.......
Όταν ο κ. Ιατρίδης ξεκίνησε προεκλογικά μέσω της εφημερίδας του και του μπλογκ τον λασποπόλεμο εναντίον μου, στον οποίον συμμετείχαν βέβαια και πολλοί "ανώνυμοι" θαυμαστές μου, δεν φανταζόμουν (αλλά ούτε και ο ίδιος, πάω στοίχημα) πως θα ερχόταν τα
πράγματα έτσι όπως ήρθαν....

Τότε λοιπόν, σε κείνα τα παλιά τα χρόνια, επί Χατζησυμεωνίδη, έκανε επίθεση στο Δήμο Καστοριάς και σε όλους τους δήμαρχους που συνεργάστηκαν με την Ελληνογερμανική Συνέλευση, γνωστή ευρύτερα με το όνομα "Φούχτελ", λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο μπλογκ της εφημερίδας Καστοριανή Εστία.

Δεν έχανε επεισόδιο των κινήσεων της ομάδας αυτής και γνώριζε με λεπτομέρεια, όπως εκείνος υποστηρίζει, τα πάντα σχετικά με τους σκοπούς και τους σκοτεινούς ανθελληνικούς στόχους της ομάδας αυτής.

Σήμερα, παραμονές της 3ήμερης συνάντησης συνεργασίας του σημερινού δήμου Καστοριάς με την Ελληνογερμανική Συνέλευση, που κορυφώνεται σε 2ωρη "ημερίδα" το ερχόμενο Σάββατο το πρωί στο χώρο της ΕΔΗΚΑ, ο κ. Ιατρίδης δεν γνώριζε ξαφνικά τίποτε για τη συνεργασία αυτή, όπως ο ίδιος μου ομολόγησε σε ερώτηση που του απήυθυνα. Ούτε το ότι η ίδια του η κόρη θα είναι ομιλήτρια της "ημερίδας" δεν ήξερε.

Ξαφνικά, κανένα ενδιαφέρον κ. Ιατρίδη για ένα τέτοιο θέμα, που σκίζατε τα ρούχα σας γιατί θα ξεπουλούσαν "γη και ύδωρ" όπως λέγατε οι άλλοι;

Και τώρα αδιαφορείτε όταν ο σημερινός δήμος Καστοριάς ετοιμάζετε να ξεπουλήσει την ταυτότητα του δήμου ολόκληρου, την αγροτική παραγωγή και τον τουρισμό, τη βαριά μας βιομηχανία; Κι εσείς σιωπή, δεν το ξέρατε μου λέτε, και ζητάτε να σας πληροφορήσω σε περίπτωση που εγώ έχω "εσωτερικές πληροφορίες"; 

Ρωτήστε την κόρη σας, που είναι ομιλήτρια, να σας πει λεπτομέρειες του ξεπουλήματος, και μετά, αν έχετε την ευγενή καλοσύνη, πληροφορήστε μας κι εμάς τους απλούς ανθρώπους, που δεν έχουμε την 4η εξουσία στην ιδιοκτησία μας και δεν ξέρουμε από κατάχρηση αυτής, για να μας ξεστραβώσετε λιγάκι, έχουμε ανάγκη την δημοσιογραφική σας δεοντολογία και την αντικειμενική σας ενημέρωση, μη μας στερείτε το αγαθό της αντικειμενικής ενημέρωσης κ. Ιατρίδη, σας ικετεύω!

Αχ, τι θα έκανε αυτή η Καστοριά χωρίς την ποιοτική δημοσιογραφία και την υψίστης ποιότητας εφημερίδα, τη φερεγγυότητα, την αξιοπιστία και την ακρίβεια στην ενημέρωση, τι θα έκανε χωρίς την Καστοριανή Εστία, πείτε μου φίλοι μου, σας παρακαλώ;!»