Η ΜΑΡΙΑ ΕΚΛΙΠΑΡΕΙ: ΑΧ! ΤΡΑΒΑ ΜΟΥ ΜΙΑ....

Posted by : Mr. Blog | 27 Σεπ 2014 | Published in

Η ΜΑΡΙΑ ΕΚΛΙΠΑΡΕΙ: ΑΧ! ΤΡΑΒΑ ΜΟΥ ΜΙΑ....
Λαχανιασμένη εκλιπαρεί και συνάμα μαλώνει τον φωτογράφο μη της φύγει το κελεπούρι....
Ποιος θα το περίμενε ότι ένα τόσο...ιδιότροπο τραγούδι του παρελθόντος από τον Γιώργο Μαρίνο θα ταίριαζε τόσο μα τόσο πολύ στην φιλοσοφία και τους πολιτικούς στόχους που μπορεί να χαρακτηρίζει έναν από τους εκπροσώπους του Ελληνικού λαού στη βουλή το
έτος 2014.  Το τράβα μου μια, μπορεί να αποδώσει διπλή έννοια:

Α) Το πάθος της Μαρίας Αντωνίου για παλιμπαιδίστικες φωτογραφίσεις ως μαθήτρια λυκείου που πήγε πενταήμερη και στη διαδρομή συνάντησε celebrity τον οποίον βασάνισε για να της αφιερώσει selfie και,

Β) Εκτός από τη συμπεριφορά της μεγαλομπεμπέκας (μετά τις ολοένα και περισσότερες δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται καλπάζοντας με καλογυαλισμένα κονσερβοκούτια) γίνεται πλέον αισθητό το φοβικό σύνδρομο του αποχωρισμού από εξουσία, προνόμια, φράγκα, dolce vita, βυζαντινές ίντριγκες και χάχανα με αποτέλεσμα να δημιουργείται στην βουλευτάρα μας μια ανάγκη ψυχαναγκαστικής διάστασης για συγκομιδή όσο γίνεται περισσότερων ενσταντανέ που θα αποδεικνύουν στο ζοφερό επερχόμενο μέλλον, ότι κάποτε ήταν όντως βουλευτής του Ελληνικού κοινοβουλίου (Ωιμέ!!! -κραυγή θρήνου και σπαραγμού, αλοίμονό μου ένα πράμα-).

Βέβαια στη δεύτερη ερμηνεία θα ταίριαζε εξίσου καλά και ένα άλλο τραγούδι από τον Σπύρο Ζαγοραίο αυτή τη φορά, το «Δως μου μια φωτογραφία για παρηγοριάαα,  άπονη καρδιαααά, τώωρα που θα χωριστούμε και θα πας μακριάααα!!! Ωωωωω ω! Δως μου μια φωτογραφία να χω συντροφιααά!!. Ακούστε το μετά το τράβα μου μια:


Μαρία! Το πουλάκι! το πουλάκι!!!