Ο δήμαρχος Ψινάκης τα είπε έξω από τα δόντια

Posted by : Mr. Blog | 2 Σεπ 2014 | Published in

Μπράβο στο δήμαρχο Ψινάκη! Τα είπε έξω από τα δόντια. Βάλτε τον πρωθυπουργό να στρώσει τη χώρα
Του Στρατή Μαζίδη

Μια αξιοσημείωτη ομιλία έβγαλε ο δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης, ο οποίος μάλιστα δηλώνει μάνατζερ και όχι δήμαρχος. Σημείωσα κάποιες από τις βασικότερες φράσεις. Ο επιτυχημένος στην επαγγελματική του πορεία, δήμαρχος Μαραθώνα, έκανε μια χιουμοριστική ομιλία
γεμάτη μηνύματα προς όλες τις κατευθύνσεις. Η χύμα ομιλία του Ψινάκη θα πρέπει να διδάσκεται σε σεμινάρια αιρετών της τοπικής αυτοδιοίκησης και διοικητών σε δημόσιες υπηρεσίες.

- Θα με φάτε στην μάπα για πέντε χρόνια και θα προτιμούσατε ένα δήμαρχο που θα το έξυνε και θα ψυνόσασταν κι εσείς

- Πρέπει να είστε ευγενείς. Πολύ ευγενείς. Είναι πχ μια παρανοϊκιά που λέει πίπες, πρέπει να την αντιμετωπίσουμε ευγενικά, με σεβασμό. Και όχι με τσίχλα στο τηλέφωνο. Μη σας ακούγονται μαλακίες αυτά, είναι σοβαρά.

- Τέρμα οι ψιλοληστείες στο δήμο. Αυτά σταματάνε. Ενα τεράστιο μπουρδέλο αν και τα μπουρδέλα έχουν τάξη.

- Εγώ δεν είμαι κανά παιδάκι που δε ξέρω τι μου γίνεται. Δεν είναι δυνατό να δουλεύουν 2 στο δημαρχείο και οι άλλοι 5 να είναι στο καφενείο. Εγώ κρίνομαι τώρα στα γεράματα από όλη την Ελλάδα.

- Όσοι από εσάς συναντάτε κόσμο, εννοείται ότι πρέπει να είστε λουσμένοι, πλυμμένοι, να μη βρωμάτε και να υπάρχει μια ομοιογένεια και όχι να βλέπει το τσίρκο Μεντράνο. Να είμαστε καθαροί. Να μη βρωμάμε.

- Εγώ σας τα πα, νομίζω το πιάσατε το υπονοούμενο.