Πετσάλνικος: Ο δημοσιογράφος του ΕΘΝΟΥΣ μου είπε ότι τις πληροφορίες τις έδωσε ο Αναστασίου

Posted by : Mr. Blog | 17 Ιουλ 2014 | Published in

Πετσάλνικος: Ο δημοσιογράφος του ΕΘΝΟΥΣ μου είπε ότι τις πληροφορίες τις έδωσε ο Αναστασίου
Για το επίμαχο άρθρο του Χρήστου Τελίδη στο ΕΘΝΟΣ της Κυριακής μίλησε στην εκπομπή του Χρήστου Νατσούλη πριν λίγο ο Φίλιππος Πετσάλνικος

Μεταξύ άλλων ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής ανέφερε:

«Τον Διαμαντόπουλο τον γνώρισα μετά την εκλογή του ως βουλευτή…

Πριν τρεις μήνες όταν υπήρξαν αντίστοιχα δημοσιεύματα σε κουτσομπολίστικο έντυπο, τον ρώτησα πότε προσλήφθηκε και μου είπε το 2006 ή 2007 , δηλαδή επί Νέας Δημοκρατίας…

Η μετάθεσή του στην Καστοριά δεν έχει σχέση με εμένα και με το ΠΑΣΟΚ…

Ψάχνω στο τηλέφωνο την Παναγιωταρέα από προχθές και κρύβεται…

Με τον δημοσιογράφο του ΕΘΝΟΥΣ Χρήστο Τελίδη μίλησα στο τηλέφωνο και μου είπε ότι τις πληροφορίες τις έδωσε ο Αναστασίου. Δεν θέλω να το πιστέψω…

Η όλη ιστορία είναι γελοία, ο τόπος μας έχει σοβαρά προβλήματα και οι βουλευτές πρέπει να ασχοληθούν με αυτά, γιατί τα τελευταία χρόνια η Καστοριά αντί να πάει μπροστά, οπισθοχωρεί…»