Χριστίνα Γιαζιτζίδου: Μην αφήσετε την κωπηλασία της Καστοριάς να πεθάνει

Posted by : Mr. Blog | 20 Ιουλ 2014 | Published in

Χριστίνα Γιαζιτζίδου: Μην αφήσετε την κωπηλασία της Καστοριάς να πεθάνει
Είμαι μέλος τις μεγάλης οικογένειας του Ναυτικού Ομίλου Καστοριάς εδώ και 16 χρόνια. Σήμερα είμαι 26 χρόνων πράγμα που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος τις ζωής μου το έχω περάσει εκεί μέσα. Κατά την διάρκεια όλων αυτών τον χρόνων έχω ζήσει τον Όμιλο σε καλές κ άσχημες στιγμές.Δυστυχώς τη δεδομένη στιγμή τα πράγματα δείχνουν πιο άσχημα από ποτέ! Αυτός είναι και ο λόγος που θέλησα να πάρω θέση.

Χωρίς να θέλω να κρίνω κανέναν για την δουλειά του, ξέρω πως η κατάσταση είναι δύσκολη και όλοι προσπαθούν για το καλύτερο χωρίς όμως να υπάρχει αποτέλεσμα.

Ένας αθλητής για να μπορέσει να χτιστεί χρειάζεται χρόνο, υπομονή και σταθερότητα, χρειάζεται να νοιώθει ασφάλεια και σιγουριά για τον χώρο που περνάει το περισσότερο χρόνο της ημέρας του!

Θα ήθελα λοιπόν να καλέσω όλους όσους πρέπει να συμβάλλουν για να γίνει η συνένωση των δυο σωματείων ( ΝΟΚ – ΝΕΚ) να δημιουργηθεί μια νέα βάση σταθερή, ούτως ώστε να μπορέσει η κωπηλασία στη Καστοριά να ορθοποδήσει και να μας χαρίσει ξανά μεγάλες επιτυχίες από νέους αθλητές!

Η μεγάλη επιτυχία στον αθλητισμό είναι να υπάρχει συνέχεια και για αυτή τη συνέχεια πρέπει να συμβάλουμε όλοι όσοι αγαπάμε και στηρίζουμε το άθλημα.


kastoriaevents.gr