ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΟΥ ΟΜΟΓΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ

Posted by : Mr. Blog | 15 Ιαν 2014 | Published in

Ο συγκεκριμένος κύριος επικοινώνησε μαζί μας μέσω facebook και μας έγραψε το παρακάτω κείμενο. Ζήτησε συγγνώμη για τα...κακά του Ελληνικά αλλά θεωρούμε ότι δεν χρειάζεται να σταθούμε σε αυτό. Αφήνουμε ακριβές και πρωτότυπο το κείμενο- καταγγελία για να μην υπάρξει κανένας κίνδυνος παραποίησης άρα και παρερμηνείας σε σχέση με αυτά που θέλει
ο ίδιος να αναφέρει. Το oladeka θα ερευνήσει το θέμα και θα επανέλθει. Αν μας διαβάζει κάποιος γνώστης του αντικειμένου, αν επιθυμεί ας συνδράμει δίνοντάς μας τα φώτα του:

Παιδια , εχω ένα πρόβλημα .Ειμαι κατηκος Νεας Υορκης. Τα τελευτεα 4 χρονια πηγαινωερχωμε απο Αμερική προς Καστορια για ένα διαμερησμα.

Το 2009 πεθανε ο πατερας μου εδώ και με εκανε εναμησο χρονο λογου γραφοκραιας και ταλεποριας/τεμπελιας των υπαληλων του ληξηαρχειου Καστοριάς, αυτό το πρόβλημα τελειωσε αλα ειχαν οι γωνεις μου ένα διαμερησμα στην Καστορια που με εκανε 2 1/2 χρονια να τελειωση η αποδοχή κληρονομιας , που τελειωσε περιση το καλοκαιρη , πλην ομος ένα ενγραφο του κτηματολογιου .

Αυτό το εγραφο το ειχε καταχωριθη απο περιση και βρυσκετε στο ΓΡΑΦΕΙΟΥ του κτηματολογιου Καστοριάς, το οποιο ο συμβουλαιογραφος μου στην Κασστορια πηγαινη συνεχεια να τους ζηταει να το συνταξουν οι υπαληλοι για να το παραλαβη ο ηδιος για να μου το στειλη εδω στο σπητι μου , στην Νεα Υορκη .

Αυτό το ενγραφο το εχουν απο περιση , εχει ηδη προπληρωθη μεσων συμβουλαιογραφου και τον καθηστεραν αυτόν οσω και μενα .Αυτό το πγαινε-ελα με εχει αποτελειωση οικονωμηκος και δηκηγοροι και υπαληλοι του κτηματολογιου δειχνουν αδιαφοροι .Γραφεται πολλες ηστοριες στην ηστοσελιδα σας .

Τωρα μπορειτε να γραψετε και αυτην, και να ρωτήσετε τους ανθρώπους του κτηματολογιου , γιατη αυτή η 5μηνη καθηστεριση για να συνταξουν ένα χαρτι . Μετσ ανρωτιουντε γιατη νεβρηαζουμε .Γραψτε και την δικια μου την ιστορια , που με ταλεπορουν απο περιση .Τι γεινετε, ξερεις τι είναι να εχεις πληρωση και αυτοι να δειχνουν αδιαφωροι , ταλεπωρημενοι και να μεγαλη τεμπελιά . 

Γιατι δεν γραφετε μια τετοια ηστορια .Όχι μοναχα όταν κοβουν μησθους και δουλιες , αλ να γραφετε και τι τραβαμε εμεις του εξωτερικου στα χερια αυοτν των υπαληληλων .Καμια βοηθια υπαρχη . Μετα λεει το κρατος να επενδησουμε στην Ελλαδα, η και να γυρησουμε για τα γεράματα . Σας κουρασα αρκετα, αλα πρεπει και εγω να πω τον πονο μου καπου αφου οι αλλοι δειχνουν αδιαφορια .

Αμα μπορειτε να βοηθήσετε καπος , καλλος .Αρκετα σας κουρασα. Ευχαρηστο για την ωρα σας.