Πως να επιβιώσει ο κλάδος? Δείτε πόσα βγάζουν από τους Γουναράδες τα πρακτορεία που μεταφέρουν τις Ρωσίδες

Posted by : Mr. Blog | 28 Ιουν 2012 | Published in


Κοινό μυστικό είναι το καθεστώς της ιδιότυπης αγοράς που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στη Ρωσία και την Καστοριά της γούνας.Γνωστοί μεσάζοντες οι οποίοι μεταφέρουν τους Ρώσους επισκέπτες στα καταστήματα που έχουν συμφωνήσει να επιστρέψουν τεράστια ποσοστά επι των πωλήσεων είναι οι κυρίαρχοι του 
παιχνιδιού.

Η Χαλκιδική αυτή την στιγμή υποδέχεται ελάχιστους "ελεύθερους" Ρώσους οι οποίοι περιπλανιώνται στο σύνολο των καταστημάτων με γουναρικά, και οι υπόλοιποι που αποτελούν την πλειοψηφία είναι κατευθυνόμενοι από το πρακτορείο που τους έχει φέρει στην περιοχή.

Πόση όμως είναι η αμοιβή για αυτή την υπηρεσία?

Σύμφωνα με ρεπορτάζ ο πράκτορας-καμάκι ζητά 1450 ευρώ με την πρώτη αγορά οποιουδήποτε προιόντος.Μετά απ αυτό, αν η Ρωσίδα αγοράσει και δεύτερο προιόν, η αμοιβή του πρακτορείου είναι 25%!

Άρα όταν ένα λεωφορείο επισκεφθεί ένα κατάστημα γουναρικών, με την οποιαδήποτε αγορά ενός πρώτου τεμαχίου από τον κάθε επιβάτη, ο Καστοριανός ή Σιατιστινός Γουναράς  υποχρεούται να καταβάλει στον πράκτορα 1450x50(επιβάτες)=72500 Ευρώ!
Προσέξτε, αυτά τα 72500 προέρχονται μόνο(!) από την πρώτη αγορά της κάθε Ρωσίδας!Από την αγορά των υπόλοιπων γουνοποιοιτικών προιόντων απαιτείται και εισπράτεται το 25% του του συγκεκριμένου τζίρου!

Πόσο πιστεύετε ότι μπορεί ν αντέξει ακόμη ο κλάδος κάτω υπό αυτές τις συνθήκες?
Μήπως πρέπει λίγο να σηκώσετε το κεφάλι από το ντιζιάκι,  και να το βάλεται να σκεφτεί και λίγο?

Μήπως πρέπει να ασχοληθεί κάποιος σε διακρατικό επίπεδο με το καθεστώς της βίζας και των συνθηκών που ταξιδεύουν και εμπορεύονται οι Ρώσοι?

Μήπως πρέπει  να γίνουν επιτέλους κινήσεις προβολής και προώθησης της  Καστοριανής γούνας στη λιανική παγκόσμια αγορά ?

Μέχρι πότε θα κοκορομαχούν θλιβερά οι δύο σύνδεσμοι για τελειωμένα θέματα όπως οι περιβόητες εκθέσεις που είναι ένα μόνο μέρος της επικοινωνιακής πολιτικής και απευθύνεται στους ίδιους και ίδιους εμπόρους που τις επισκέπτονται?

Καλή η κλαδική επικοινωνία που απευθύνεται στους εμπόρους, αλλά 1ον) Οι έμποροι είναι οι ίδιοι, (άρα η αναλογία κόστους προς απόδοση των εκθέσεων είναι αρνητική και μεγάλος ντόρος γίνεται για το τίποτα) και 2ον Ποτέ δεν θα γίνουν κύριοι του προιόντος τους οι Καστοριανοί γιατί αυτό απαιτεί άμμεση επικοινωνία με τον τελικό χρήστη του προιόντος τους,  δηλαδή την λιανική.

Άρα διαφημίστε και προωθείστε τη γούνα στην τελική-λιανική (που είναι και η ευρεία και πραγματική) αγορά.
Μην αφήνετε τα παραχθέντα από εσάς με χίλιους κόπους προιόντα στα χέρια των λίγων εμπόρων που δεν τους ενδιαφέρει και πολύ να γίνει επώνυμο το προιόν από εσάς. 
Λίγες είναι οι περιπτώσεις που Καστοριανά γουναρικά φέρουν ετικέτα άλλης προέλευσης?

ΚΑΝΤΕ ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΗ ΓΟΥΝΑ! 
ΣΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ! 
ΣΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ! ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ! 

Και τέλος μήπως ήρθε η ώρα να δούμε κι άλλες αγορές?Η Σουηδία, η Φιλανδία, Η Νορβηγία πχ δεν έχουν κρύο? Δεν έχουν καταναλωτές?
Γιατί εκεί δεν βλέπουμε Καστοριανό ενδιαφέρον?
Αυτά προς το παρόν.

Οι πρόεδροι των συνδέσμων ας πάψουν να επιδίδονται πια σε γραφικές και απεγνωσμένες κινήσεις σε περιβάλλον κινούμενης άμμου.Βαρεθήκαμε τα ίδια και τα ίδια και οι εποχές είναι κρίσιμες και οι ευκαιρίες δεν είναι ατελείωτες.... 

( 12 ) Comments

  1. Ανώνυμος

    tragik

    28 Ιουνίου 2012 - 3:12 μ.μ.
  2. Ανώνυμος

    Να ξεκινήσω ανάποδα με τα λεγόμενα σου φίλε mr. blog το ότι οι πρόεδροι των συνδέσμων πρέπει να συντονιστούν είναι σίγουρο .Στο ότι οι Σκανδιναβικές χωρες χουν κρύο είναι σίγουρο το ότι είναι και παραγωγές χώρες οι ίδιες μην το ξεχνάς και μην ξεχνάς ότι υπάρχει και το κίνημα των φιλοζωικών εκεί πάνω το οποίο οι ίδιοι δεν μπορούν να το διαχειριστούν. Όσων αφορά το θέμα διαφήμισης δυστυχώς δεν σε βλέπω και πολύ ενημερωμένο αν και είσαι του κλάδου η διαφήμιση που έχει γίνει από πλευράς των μεγάλων πρακτορειών και αν θες εξειδικευμένα από κάποιο συγκεκριμένο ξεφεύγουν από το budget που θα μπορούσες να φανταστείς στα επίπεδα των καστοριανών γουνοποιών στην προσπάθεια τους να διαφημίσουν και να προωθήσουν την πόλη και το προϊόν τους( Συμμετοχές σε τουριστικές εκθέσεις, περιοδικά ,τηλ. διαφημίσεις προώθηση μέσω Ιστοσελίδων ,Blog, Forum σχεδίου και μόδας ,επιδείξεις Φωτογραφήσεις κτλ υπάρχει υλικό τεράστιο από αυτές τις καμπάνιες το οποίο έχει όπως γνωρίζεις και το ανάλογο κόστος για τον όγκο της Ρωσίας.Όσο για την άμεση επαφή του καταναλωτή με το προϊόν δεν νομίζω να υπάρχει αμεσότερη, έρχεται ο ίδιος και επιλέγει και την ποιότητα και την τιμή που θέλει και λέω τιμή γιατί γνωρίζει ο ίδιος το αν η τι θα πληρώσει παραπάνω αφού είσαι τόσο σχετικός που τα γνωρίζεις όλα ψάξε λίγο τις προσφορές που παίρνουν οι Ρώσοι για να έρθουν Ελλάδα δεν ξέρω αν ξέρεις ρώσικα και μάθε πόσο κοστίζει η βίζα και το εισιτήριο η διαμονή τους η διατροφή τους και η διασκέδασή τους ώστε ο Ρώσος να φύγει με ένα χαμόγελο πλατύ και να μας ξανάρθει η να προτείνει φίλους του να επισκεφτούν την όμορφη Ελλαδάρα μας και την Καστοριά μας φυσικά και να αγοράσουν γούνες .όσο για τα ποσοστά που λες είσαι πέρα για πέρα λάθος πληροφορημένος ψάξε λίγο για να μάθεις η όπως λένε στην δημοσιογραφία διασταύρωσε το . Άσε που από τα λεωφορεία που λες δεν ψωνίζουν όλοι οι Ρώσοι επιβάτες γιατί έρχονται ζευγάρια οικογένειες με παιδιά .Μου θυμίζεις τώρα τους συνδέσμους με τους επισκέπτες των εκθέσεων που φουσκώνουν τους επισκέπτες από 300-400 αποδεδειγμένα σε 1000-2000 για να χαρούν την επιτυχία τους προσθέτοντας τα παιδιά τους τους δημοσιογράφους τις γραμματείς βαπτίζοντας τους εμπορικούς επισκέπτες. Αλλά ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας < Η επιβίωση του κλάδου> Δεν εχει να κάνει με την λιανική αλλά έχει να κάνει με την χονδρική που κάθε χρόνο και λιγότερες επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να στείλουν εμπορεύματα σε πελάτες τους γιατί? Ίσως να μην γνωρίζεις ότι οι μεγάλες Ρώσικες επιχειρήσεις εμπορίας γούνας που δρουν την χώρα τους προσπαθούν να ελέγχουν την λιανική και να εξαλείψουν την λιανική στην χώρα μας γιατί φαντάσου όλα αυτά που πουλιούνται όπως λες εδώ ,δεν θα πουληθούν στην Ρωσια αρά χάνουν . Το χειρότερο ξέρεις πιο είναι, ότι συμμετέχουν σε αυτό το σχέδιο και μεγαλόπνοες Καστοριανές Βιομηχανικές επιχειρήσεις .Οπότε φίλε μου μαζί με τους Καστοριανούς και τους Γαλατινο-Σιατιστινους που τους συμβουλεύεις να ανοίξουν τα μάτια τους Άνοιξε και τα δικά σου .Εκτός και αν από τα λεγόμενά σου ……….. Έχεις κάποιον Χορηγό για να λες αυτά που λες .
    Όσον αφορά τώρα την ανωνυμία μου ,θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω το δημοσιογραφικό απόρρητο για τις πληροφορίες που σου έδωσα

    28 Ιουνίου 2012 - 3:48 μ.μ.
  3. Ανώνυμος

    Απο ολο αυτο το μαφιοζικο εμποριο(καμακια) τι εισπραττει το κρατος?
    ΤΡΙΧΕΣ

    28 Ιουνίου 2012 - 5:12 μ.μ.
  4. chris

    Το γεγονος οτι ανεβαινει η τιμη του παλτου γιατι μεσα περιλαμβανεται και μεσιτεια των μεσαζοντων,δεν καθιστα το προιον μη ανταγωστικο σε σχεση με αυτο που διαθετουν οι ρωσικες επιχειρησεις γουνας.Καλη η συνομοσιολογια αλλα ας κοιταξουμε και τις πραξεις μας.Το προβλημα ειναι η κυνικοτητα μας


    Κυνικός είναι αυτός που ξέρει την τιμή όλων των πραγμάτων, αλλά την αξία κανενός.

    Oscar Wilde, 1854-1900,

    28 Ιουνίου 2012 - 8:57 μ.μ.
  5. Mr. Blog said...

    @3:48 Να χαρώ εγώ. Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
    1ον) Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που διέθεσες για να καταθέσεις τις απόψεις σου για ένα θέμα ταμπού που έχει να κάνει με το παρόν και το μέλλον του τόπου.
    Να ξεκινήσω από εκεί που ξεκίνησες και συ.Σκανδιναυικές χώρες.Θέλω να σου πω ότι ΚΑΙ για το δήθεν οικολογικό κίνημα γνωρίζω αλλά ΚΑΙ γνωστό έμπορο έχω ο οποίος κάνει χρυσές δουλειές.Συμπέρασμα?Κάτι ξέρει αυτός που δεν ξέουμε εμείς.
    2ον) Για τους προέδρους των συνδέσμων το θέμα δεν είναι απλά να συνεννοηθούν αλλά για ποιο πράγμα πρέπει να συνεννοηθούν και επιτέλους να δράσουν.Και μπαίνουμε στο κυρίως πιάτο που φαίνεται να σε απασχολεί:
    3ον λοιπόν) Ναι κάτι γνωρίζω και γω ο ταπεινός blogger από επικοινωνία και δεν γράφω τυχαία όσα διαβάζεις. Επίτρεψε μου όμως να σου εκμυστηρευτώ ότι τα μυθικά … budgets δεν είναι πάντα και τόσο σίγουρο πως κάνουν τη δουλειά που χρειάζεται .
    Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που κοστοβόρες καμπάνιες έφεραν μικρά αποτελέσματα. Υπάρχουν δε , περιπτώσεις μεγάλων διαφημιστικών επενδύσεων οι οποίες λόγω κακής εκτέλεσης έφεραν αρνητικά αποτελέσματα, καίγοντας προιόντα και επιχειρήσεις.
    Θα σου τα κάνω όσο απλά μπορώ: Ποιος σου είπε ότι επειδή έχω εγώ ο κάποιος, που εκμεταλευόμενος τις αμφιλεγόμενες συγκυρίες και τη δική σου γνωστική ανεπάρκεια, σου αφαιρώ από τα έσοδα σου τραγικά μεγάλες μίζες κάνοντας έτσι με τα δικά σου λεφτά αμύθητες περιουσίες, γίνομαι κατα συνέπεια και ο καταλληλότερος να διαφημίσω το προιόν και τον τόπο παραγωγής και προέλευσης του προιόντος? Ποιος σου είπε ότι το Καστοριανό γουναρικό έχει ανάγκη από λούμπεν διαφημιστικές καταχωρήσεις και διαφημιστικά δημιουργικά βυθισμένα σε καρακίτς πολτό?
    Ποιος σου είπε ότι η ιστορία του τόπου αλλά και του κλάδου συμπεριλαμβανομένου και του μέλλοντος των, προσφέρονται ελαφρά τη καρδία, βορά σε νεόπλουτους αμόρφωτους(σε σχέση με την αντίστοιχη θεματολογία) τυχοδιώκτες που το μόνο που καταφέρνουν είναι να κάνουν τιτάνιο ταμείο για τον εαυτό τους στο βωμό του καραγκιόζ μπερντέ που στήνουν στην πλάτη της Ελληνικής Γουνοποιητικής τέχνης, και της Ελληνικής ιστορίας μπλεγμένης κακήν κακώς με ορθόδοξο θρησκευτικό αχταρμά?
    Οι κύριοι είναι μάγκες. Πολύ σωστά κάνουν ότι κάνουν για τον εαυτό τους. Όχι όμως για την Καστοριά, τη γούνα , τους Γουναράδες.
    Η γούνα είναι exclusive brand. Χρειάζεται ειδική επικοινωνιακή επιχείρηση ανάλογη της παραγωγικής και τεχνικής της διαδικασίας και του υψηλού αισθητικού επιπέδου του κοινού στο οποίο απευθύνεται.

    28 Ιουνίου 2012 - 9:39 μ.μ.
  6. Mr. Blog said...

    ...συνέχεια:
    Άρα συνοψίζοντας μέχρι εδώ, τονίζουμε ότι το...συγκεκριμένο πρακτορείο που λιβανίζεις (εδώ μόνος σου δίνεις απάντηση για το ποιος έχει χορηγό) είναι τζάμπα μάγκας! Αν δεν ήμασταν τόσο ...large σε σημείο εγκληματικής αφέλειας αυτόχειρα οι Καστοριανοί, δεν θα είχε φράγκο να δώσει στις τραγικές καμπάνιες του το..συγκεκριμένο σου πρακτορείο που μόνο επωνυμία προιόντος δεν δημιουργεί.Αν θες να το εξειδικεύσουμε κι άλλο, θα μπορούσα να σου συστήσω αρκετά μεγάλη βιβλιογραφία σχετικά με τον χαρακτήρα της επικοινωνιακής στρατηγικής και των δημιουργικών που την συνθέτουν όταν το προιόν απευθύνεται στο θυμικό του εγκεφάλου του δυνητικού καταναλωτή. Δες δηλαδή μερικές διαφημίσεις αυτοκινήτων, αρωμάτων και οίκων υψηλής ραπτικής (ομάδα στην οποία θεωρώ ότι ανήκει και η γούνα σχετικά με τα target group που στοχεύει), και θα καταλάβεις...Όσον αφορά τις βίζες και το χαμόγελο του Ρώσου πιστεύω ότι ήδη έγραψα και μάλλον έκλεισες τα μάτια: "Μήπως πρέπει να ασχοληθεί κάποιος σε διακρατικό επίπεδο με το καθεστώς της βίζας και των συνθηκών που ταξιδεύουν και εμπορεύονται οι Ρώσοι? "Is that clear? Μη μου κάνεις μάθημα δημοσιογραφίας σε παρακαλώ γιατί θα σου πώ ότι οι πληροφορίες για τις μίζες των καμακίων και πρακτορείων είναι καρατσεκαρισμένες και πολλαπλά διασταυρωμένες. Σε άλλη πόλη ζούμε? Απλά έκανε αίσθηση γιατί πρώτη φορά δημοσιεύθηκαν νούμερα. Πάμε παρακάτω: Γράφεις: " Άσε που από τα λεωφορεία που λες δεν ψωνίζουν όλοι οι Ρώσοι επιβάτες γιατί έρχονται ζευγάρια οικογένειες με παιδιά ." Δεν θα διαφωνήσω..Δεν θα αγοράσουν πάντα όλοι, αλλά ούτε και ένα λεωφορείο μόνο θα έρθει. Έτσι δεν είναι?Μη δημιουργούμε φθηνές εντυπώσεις λοιπόν...

    28 Ιουνίου 2012 - 9:40 μ.μ.
  7. Mr. Blog said...

    ...συνέχειαΌλοι καταλαβαίνουμε το τερατώδες ύψος των...budget που βάζει στην τσέπη του το …συγκεκριμένο που αναφέρεσαι πρακτορείο.. Όσον αφορά στις φουσκωμένες λίστες του Καλισθένη και της αυλής του, θα σου συνιστούσα να μην μπερδεύεις μέλη του ανδρικού σώματος με υλικοτεχνική υποδομή κομμώτριας. Φυσικά και λένε μπούρδες τα δελτία τύπου του συνδέσμου αφού με αυτόν τον τρόπο επιβιώνουν τόσα χρόνια ανίκανες διοικήσεις χωρίς όραμα. Το μόνο που τους ενδιαφέρει, είναι να ξοδεύουν(ή μάλλον να βάζουν τους εκθέτες να ξοδεύουν) εκατομμύρια για 300-400 εμπόρους που έχουν καταντήσει ατραξιόν μέτριας θεατρικής παράστασης που μπορεί να χαρακτηριστεί (και πολύ της είναι) extravaganza. Σημαίνει: Μεταφορικά οποιαδήποτε πλούσια ή πολυτελής εμφάνιση, εκδήλωση, συνάθροιση, που έχει ένα καρακιτσαριό για την πάρτη της μαζί με μια ναρκισίζουζα τάση για αυτοπροβολή. Κάτι υπερβολικό, μη ρεαλιστικό, κάτι που στο Ελλαδιστάν ο κάθε φανφαρόζος έχει σε μεγάλη υπόληψη.
    Μέρος τελικό: Λιανική ή χονδρική? Και εδώ μπερδεύτηκες!
    Όταν γράφω στοχεύστε στον λιανικό τελικό χρήστη, δεν εννοώ απευθείας αγορά (αν και πολλοί το κάνουν πολύ επιτυχημένα και αυτό) αλλά το εξής: Μην επενδύετε μόνο σε κλαδική προβολή. Κλαδικά περιοδικά, sites, forum, εκθέσεις κλπ!
    Διαφημιστείτε εκεί που διαφημίζεται το άρωμα, τα Prada, ο Ferre κοκ!
    Όταν ένα άρωμα γίνει πασίγνωστο από μια επιτυχημένη καμπάνια στο στοχούμενο δυνητικό κοινό του, τότε οι έμποροι θα το βάλουν θέλουν δε θέλουν στα ράφια τους! Το κατάλαβες τώρα? Όταν όμως ο έμπορας και τα τσιράκια του διαφημίσουν κάτι,1ον θα κάνουν ότι να ναι με τον χαρακτήρα του εμφανιζόμενου προιόντος και 2ον θα διαφημίσουν τον εαυτό τους που έχει το προιόν και όχι το ίδιο το προιόν και την εταιρία που το κατασκεύασε. Αν έρθει ένας marketer της Trident (που πουλάει τσίχλες!) ή της Victoria's Secret (που πουλάει βρακιά-σε ιντριγκάρω επίτηδες, είδες πως ακούγεται να λες ότι η Victorias Secret πουλάει βρακιά αντί του Εσώρουχα ή του Lingerie?παρένθεση για τα τρομερά...budgets(!) αν έρθει λοιπόν ένα στέλεχος μιας τέτοιας επιχείρησης στην Καστοριά και δει πως δουλεύουμε έχοντας ένα εν δυνάμει παγκόσμιο προιόν στα χέρια μας, θα πήγαινε προς το νοσοκομείο μεριά, στην λεγόμενη πλαζ, ναι εκεί που κάνουν μπάνιο κάποιοι τολμηροί και θα πνίγονταν χωρίς βουτιά, απόλυτα συνηδειτά και με σταθερό βηματισμό προς το κέντρο της λίμνης!
    Τώρα λοιπόν κλείνοντας ελπίζω να συνεννοηθήκαμε για το ποιος έχει και ποιον χορηγό, (πρώτο μάγκα σε βρίσκω) και θα το φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορω: Σήμερα υπάρχουν περισσότερο από ποτέ άπειροι δρόμοι για να γίνει η γούνα αξιοπρεπής επιχειρηματική οντότητα στην παγκοσμιοποιημένη αγορά. Δεν είπε κανείς ότι χρειάζεται να εξαφανισθούν τα απεριβόητα πρακτορεία. Να υπάρχουν, σε ελευθερη αγορά κινούμαστε.Να κάνουν όμως αυτά που αποφασίζουμε ότι χρειαζόμαστε ΕΜΕΙΣ οι Καστοριανοί-Σιατιστινοί Έλληνες Γουνοποιοί.Αμήν!

    28 Ιουνίου 2012 - 9:40 μ.μ.
  8. Ανώνυμος

    Σχετικά με τα 1450 ευρω που γράφεις υπάρχει ,κάποια, λογική χρεωσης.

    Η λογική αυτη στηρίζεται στο γεγονός ότι κάποιο μεγάλο κομμάτι των Ρώσων τουριστών έρχονται στην Ελλάδα με προγραμμα.

    Το προγραμμα λέει το εξής . Με πενήντα δολλαρια σας φέρνουμε στην Ελλάδα για μια εβδομαδα όλα πληρωμένα ξενοδοχεία αεροπορικά ημιδιατροφη βόλτες σε αρχαιολογικούς χώρους κ.τ.λ. Εσείς έχετε μια υποχρέωση να αγοραστεί ένα γουναρικα. Με αυτο τον τροπο ο Ρωσσος τουρίστας που θα πλήρωνε λιανική στην Μόσχα για ένα παλτο ,με τα ίδια λεφτα κάνει και μια εβδομαδα διακοπές στην Ελλάδα.

    28 Ιουνίου 2012 - 11:01 μ.μ.
  9. Ανώνυμος

    ΠΑΝΩ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ

    1ον)ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ (ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΕ 160 ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒ. ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΤΟΜΑ)ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΩΡΕΑΝ.

    2ον)Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ (ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΩΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ) ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Η΄ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΑΡΧΗΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΟΣ Η' ΣΙΑΤΙΣΤΙΝΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ.

    3ον)ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ-ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ,ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΓΟΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Η ' ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΥΤΕΡΗ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΓΟΥΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΣΕ ΤΙΜΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΝΑΣΑ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΩΛΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟ'Ι'ΟΝ ΤΟΥΣ.

    ΚΑΙ 4ον) ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΟΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ-ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΥΝΑΡΑΔΕΣ.Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΓΟΥΝΑΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ.ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΓΟΥΝΟΠΟΙΟΥ.ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.ΟΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ,ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΦΑΡΜΑΔΟΡΟΣ΄ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ...

    28 Ιουνίου 2012 - 11:08 μ.μ.
  10. Mr. Blog said...

    Ωραία, μου αρέσει που ξεδιπλώνονται οι σκέψεις των συμπολιτών μας και διατυπώνονται ενδιαφέροντες απόψεις. Θα περιμένω και άλλες αν υπάρχουν και θα επανατοποθετηθώ επειδή φυσικά και είναι σεβαστά όσα διαβάζω αλλά υπάρχουν πολύ απλές απαντήσεις για κάθε απλοική σκέψη...

    28 Ιουνίου 2012 - 11:31 μ.μ.
  11. Ανώνυμος

    Τελικά είσαι πολύ δυναμικός συνομιλητής και μ αρέσει αυτό .Δεν αμφέβαλα ποτέ για τις ικανότητες σου στο μάρκετινγκ και ούτε υποστήριξα κάποιο συγκεκριμένο πρακτορείο γιατί δεν με ενδιαφέρει κιόλας, το μόνο που έκανα ήταν να καταθέσω τις δικές μου εμπειρίες και ανησυχίες πάνω στο θέμα που πολύ όμορφα αναπτύξαμε έπρεπε και πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος τι παίζει στην πιάτσα . Όσο για τα πρακτορεία και τις μίζες που αναφέρεσαι ας δούμε λίγο την Ιστορία κάπου στο 1995-97 περίπου.Νομίζω ότι γνωρίζεις πάρα πολύ καλά ποιοι ήταν οι πρωτοστάτες του κινήματος των καμακιών και των μιζών. Έτυχε αν δεν απατώμαι να βρεθείς κάποια στιγμή στις υπηρεσίες τους (προς θεού μην το θεωρήσεις ως επίθεση απέναντί σου, εξηγώ έτυχε) όπως επίσης και το καμάκι που είχε δημιουργήσει η ΕΔΗΚΑ ΑΕ στα πρώτα της βήματα ,Ελληνικής καταγωγής και προελεύσεως αλλά ποιο ήταν το αποτέλεσμα?Τρίχες....Ας μην ξεχνάμε και τα καμάκια που έχουν δημιουργηθεί στο Ντουμπάι(Πακιστανικά καμάκια) πάλι εμείς και μάλιστα σε αναρτήσεις στην σελίδα σου αυτοί που τα δημιούργησαν εκεί είναι και πολέμιοι άκουσον άκουσον. Από την άλλη όμως πλευρά αναρωτιέμαι πως ένας αμόρφωτος καρακιτς έχει καταφέρει να φέρνει πάνω από 20000 επισκέπτες στην Καστοριά μας (αναρωτιέμαι δεν λιβανίζω όπως λές..) και φέρνει πανελλήνια το 70 τοις εκατό των Ρώσων στην Ελλάδα κάθε χρόνο?Κάπου δεν πατάει αυτό ρε αδερφέ εννοώ από επιχειρηματικότητα και μάρκετινγκ . Που είμαστε εμείς οι ντόπιοι να αναστησουμε το εμπόριο της γούνας να πολεμήσουμε για τις βίζες τις οποίες άλλη ... πονεμένη Ιστορία, δεν μπορούμε να πάρουμε γιατί μας δένουν αυτές οι άααατιμες συνθήκες του Σενγκεν. Μήπως θα πρέπει να κοιτάξουμε βαθιά μέσα μας και να δούμε ποιος είναι το πρόβλημα τελικά?Να σταματήσουμε να καταναλώνουμε φαιά ουσία για το τι κάνει ο γείτονας? Δυστυχώς ταπεινέ μου Bloger ως εκεί μπορούμε...τεζιάκι.Οι καμπάνιες τύπου Victoria's Secret είναι ατομικές πρωτοβουλίες εταιριών όχι κλαδικές (του κλάδου των βρακιών) και τα στελέχη τους όπως και οι καμπάνιες τους πληρώνονται αδρά.Στο κομμάτι σύνδεσμοι αναφέρθηκα και στους δύο γιατί λειτουργούν με την ίδια λογική ο καθένας για την πλευρά της αυλής του .Οι μεν θα κρατήσω αυτό που ανέφερες εσύ οι δε αυτό που ανέφερα εγώ στον ελέγχο των Ρωσικών μονοπωλίων αλλά παρασέρνουν και άλλους μαζί τους ψάξε λίγο και θα δεις ότι έχω δίκιο. Θεωρώ ότι, ότι έρχεται στην Καστοριά καλώς έρχεται και αφήνει τον οβολό του και βοηθάει να αντιστεκόμαστε στην κρίση. Όσο για το << να κάνουν όμως αυτά που αποφασίζουμε ότι χρειαζόμαστε ΕΜΕΙΣ οι Καστοριανοί-Σιατιστινοί Έλληνες Γουνοποιοί.Αμήν>> δεν θα πω όχι αλλά και πάλι θα σου πω ότι η Ιστορία απέδειξε ότι πάλι εμείς(γουναράδες) σπάσαμε τις συμφωνίες τις οποίες κάναμε προς συμφέρον μας. Τέλος για την χορηγία γράφω.....Εκτός και αν .Να ξέρεις ότι εκτιμώ ιδιαίτερα τους Blogers γιατί έχουν την δυνατότητα να μιλάνε άφοβα και δημοκρατικά να ανταλλάσσουν τις απόψεις τους με όλους και να βγαίνουν αλήθειες Αμήν

    29 Ιουνίου 2012 - 12:45 π.μ.
  12. Mr. Blog said...

    Φιλε μου βλεπω ότι τελικά δεν διαφωνείς και τόσο στο οτι κατι παει στραβά.Έκανες με δικά σου λόγια παράλληλη διαγνωση.Τώρα μένει να αποφασίσεις ότι δεν αξίζεις ούτε συ αλλά και ούτε όλοι μας συλλογικά τη μοίρα που για τον εναν ή τον αλλον λόγο που περιγράφουμε κι οι δυο φαινεται να διαγράφεται ζοφερή και άραχνη.Τα ιστορικά γεγονότα δεν αμφισβητούνται, το μέλλον μας όμως έχουμε δικαίωμα να το διεκδικήσουμε και να το διαμορφώσουμε.Κάπου γράφεις για στελέχη και εταιρίες που πετυχαινουν.Αυτές λοιπόν μας δειχνουν το δρόμο.Δεν είναι τοσο εύκολος για τεμπέληδες.Είναι αισιόδοξος ρεαλιστικός και εφικτός γι τον άνθρωπο που βαρέθηκε να είναι έρμαιο των καταστάσεων.Οι άλλοι ας σωπασουν.Θα βοηθηθουν και οι ίδιοι με τον ...μεξικάνικο τροπο της μόνιμης εγκεφαλικής σιέστας...

    29 Ιουνίου 2012 - 1:04 π.μ.

Leave a Response

Tο OlaDeka δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.