Και νέα σχόλια στο: Διαγωνισμός graffiti σε δημόσια κτίρια της Καστοριάς

Posted by : Mr. Anonymous | 19 Φεβ 2011 | Published in





Ο δήμος Καστοριάς και το γραφείο αντιδημάρχου πολιτισμού-τουρισμού-υγείας-πρόνοιας και κοινωνικής αλληλεγγύης ,προσκαλούν όσες ομάδες παιδιών -καλιτεχνών επιθυμούν να συμμετέχουν στην δράση "Καλλωπισμός Δημοσίων Κτιρίων",να
καταθέσουν εγγράφως την συμμετοχή τους στα

γραφεία όπου στεγάζεται η κοινωφελής επιχείρηση πολιτισμού-κοινωνικής ανάπτυξης δήμου Καστοριάς,(Αθανασίου Διάκου 1,πάρκο ολυμπιακής φλόγας)μέχρι τηνη Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011.
Η δράση αφορά στον σχεδιασμό με graffiti του παραπάνω κτιρίου και θα πραγματοποιηθεί μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος και με τις κατάλληλες καιρικές συνθήκες.
Πληροφορίες :24670 29630-2467026777








  1. Ανώνυμος
    Το απόλυτο αίσχος είμαστε...ΕΛΕΟΣ ποια με αυτα τα μπογιατίσματα σε όλους τους τοίχους της πόλης μας,έχει γινει κατάντια,βρώμησαν όλη την πολη με τα παλιοσπρέι τους τα κακομαθημένα παιδάκια του μπαμπά τους.ΟΧΙ απλά δέν είναι ικανή η εκάστοτε δημοτική αρχη στο να περιορίσει το αίσχος αυτο,αλλα δέν μπορούν ού τε και να αποκαταστήσουν την βρωμιά.Δηλαδή ΤΙ????πρέπει να γεμίσουμε παντού κάμερες για να προστατέψουμε τον δημόσιο χώρο???
    9 Φεβρουαρίου 2011 8:09 π.μ.
  2. Ανώνυμος
    Το απόλυτο τις κακογουστιάς σε μια πόλη που θέλει να λέγεται βυζαντινή.



    Η αλητεία των καθυστερημένων που δεν σέβονται τίποτα και παρανομώντας μουντζουρώνουν ιδιωτικές και δημόσιες περιουσίες.



    Νομιμοποιούνε σήμερα την κακογουστιά και την αλητεία με αυτό τον τρόπο.



    Τι θα αποφανθεί ένας εισαγγελέας εάν αύριο ένα καθυστερημένο το πιάσω να μου μουντζουρώνει το σπίτι, από την στιγμή που δημόσια υπηρεσία δίνει το ερέθισμα???



    Νομίζω ότι για την άτοπη αυτή πράξη πρέπει να ενημερωθεί ο εισαγγελέας και η υπηρεσία βυζαντινών και αρχαιοτήτων!!!
    9 Φεβρουαρίου 2011 11:37 π.μ.
  3. Ανώνυμος
    Αρχή του αποχρώντος λόγου η ανεπάρκεια του Εισαγγελέος Καστοριάς να βάλει ένα τέλος στην μικρο-εγκληματικότητα,όπως και την καταστροφή των δημοσίων κτηρίων με τα γκράφητι.Πέριξ του κτηρίου της ΕΤ3 έχουμε και χρήση ναρκωτικών ουσιών.



    Είμαι συγουρος οτι ο Εισαγγελέας,ο Δήμαρχος και ο αντιπεριφεριάρχης θα αναλάβουν δράση μόνον όταν τα ανήλικα γυμνασίου και λυκείου θα πάνε να λερώσουν τα ίδια τους τα σπίτια
    9 Φεβρουαρίου 2011 5:45 μ.μ.
  4. Ανώνυμος
    Ψάξτε και στο facebook στην κοινότητα καστοριάς για μαθητές γυμνασίου και λυκείου όπου έχουν ανερτημένες φωτογραφίες την ώρα που εξασκούν την τέχνη της βρωμιάς (τους)..
    9 Φεβρουαρίου 2011 5:49 μ.μ.
  5. Ανώνυμος
    Τα σπίτια τους να τα ζωγραφίζουν άραγε??????



    δέν νομίζω γατί εκεί θα τρίψουν για να τα καθαρίσουν,αφήστε δέ το βρωμόξυλο που θα φάνε απο την μαμά τους...
    9 Φεβρουαρίου 2011 5:51 μ.μ.
  6. Ανώνυμος
    5 σχόλια μόνο το ποστ για τα γκράφιτι έχει.εντοπίσατε το πρόβλημα της πόλης.τσακάλια ε τσακάλια.







    όταν σας γράφουνε εκεί που δεν πιάνει η μελάνη αυτοί που ψηφίζεται δεν σας πειράζει.πιαστήκατε από τους τοίχους...







    μικροαστοί κανίβαλοι.
    11 Φεβρουαρίου 2011 1:51 π.μ.
  7. Ανώνυμος
    dn einai oute kathisterimenos kaneis oute alitis einai thema ekfrasis k allo pragma i mountzoura k allo to graffiti exei diafora...
    13 Φεβρουαρίου 2011 9:02 μ.μ.
  8. Δημητρης Μπαιρας
    καλησπερα σε ολους !



    αν ερθω στην ...''πόλη σας, που θέλει να λέγεται βυζαντινή'' και βαψω θα ειναι κακό??...







    ειμαι οικογενειαρχης με 2 παιδια και κανω graffiti 20 χρόνια! http://2.bp.blogspot.com/_VdnYVA7UbJQ/TUdiuDf1r-I/AAAAAAAAAVY/G34A7PNYJOg/s1600/100_0032.JPG







    Δεν νομίζω να πρέπει να ρωτήσω ολους εσάς που ειστε κολημένοι με την '' βυζαντινή ''τεχνη ,αδιαφοροντας με ενα ειδος τέχνης λιγο πιο .....'ν



    έο'..
    15 Φεβρουαρίου 2011 8:16 μ.μ.
  9. Ανώνυμος
    to graffiti einai texni kai dinei xroma stis gkrizes poleis ta paidia einai kalo na ekfrazontai me ayto kai m allou eidous enalaktikes asxolies apo t na ka8ontai oloi mera se mia kafeteria me enan frape sto xeri se kamia periptosi dn prepei vevaia na vafoune eklhsies i alla vuzantina mnhmeia alla as dosoune ligo xroma sta dimosia ktiria... vapste ta ola paidia!
    15 Φεβρουαρίου 2011 8:23 μ.μ.
  10. Ανώνυμος
    το grffiti ειναι ενας τροπος εκφρασης. δεν ειναι βανδαλισμος.
    15 Φεβρουαρίου 2011 9:44 μ.μ.
  11. Ανώνυμος
    Katarxin eiste vlakes p krinetai eno eistai stin apexo... Allo pragma to graffiti k allo pragma auto p einai stin et3 tora.. to graffiti einai mia texni oi mountzoures einai mountzoures.. Einai atoma p vafoun k ts aresei.. auta ta atoma sevontai ta byzantina p lete.. k t mouseia k t arxontika einai alla atoma p dn exoun mialo sto kefali tous k pane k ta mountzouronoun.. auto p tha ginei stin et3 einai kalo gt auta t atoma tha doulepsoun oti einai n kanoun m tn isixia ts k tha epiteuxthei ena kalo apotelesma... telos ama sas kaiei toso n t spitia mas t exoume vamena k apo mesa kiolas
    15 Φεβρουαρίου 2011 9:46 μ.μ.
  12. Basile
    Αγαπητέ Δημήτρη Μπαιρα μην ακούς τις ξεχασμένες φωνές των σύγχρονων δεινοσαύρων αυτής της πόλης. Οι ίδιοι είναι αυτοί που γκρέμισαν και αφήνουν να γκρεμίζονται τα αρχοντικά και η βυζαντινή της παράδοση. Δεν υπερβάλω καθόλου. Κατέστρεψαν την παραδοσιακή αρχιτεκτονική στο βωμό της γούνας, του αναλφαβητισμού και της Κιτσαρέλας. Τώρα τολμούν να μιλήσουν για μια τέχνη που την έχουν δεί σαν μουτζούρα. Φυσικά είναι μουτζούρα κύριοι γιατι γίνεται απο δεκαπεντάχρονα παιδάκια που στην κλεφτή προσπαθούν να ζωγραφίσουν αυτα που έχουν στο μυαλό τους. Δώσε τους λοιπόν χώρο και χρόνο, και αφου έχεις εγκρίνει τα σχέδια τους, ασε τους να ομορφύνουν την πόλη μας. Τα συνθήματα που βλέπετε στους τοίχους και τα λοιπά μπάχαλα, είναι έργα των δικών σας παιδιών Κύριοι, που τα πωρώνετε με τα πολιτικά και τις ομάδες και ΟΧΙ έργα graffiti. Έχει δει κάποιος απο τους κυρίους-κυρίες που αναφέρθηκαν με τους χειρότερους χαρακτηρισμούς για το graffiti, ένα καλό graffiti; Ξέρουν οτι η πόλη του Bristol (στην Αγγλία είναι αυτό αγράμματοι) είναι γνωστή και υπερήφανη για τα έργα Graffiti του Banksy; Τέλος πάντων αγαπητέ φίλε είσαι ευπρόσδεκτος να ζωγραφίσεις στην πόλη μας, και θα έχεις και τη βοήθεια μας σε αυτό. Οι δεινόσαυροι πέθαναν, ζήτω οι Δεινόσαυροι.
    15 Φεβρουαρίου 2011 10:15 μ.μ.




( 15 ) Comments

  1. Ανώνυμος

    Δεν περίμενα πως τα παιδιά των graffiti θα αποστόμωναν όλους αυτούς τους "δήθεν" της μίζερης αυτής πόλης. Αυτό που δεν έκαναν δημοσιογράφοι, αιρετοί και ώριμοι πολίτες, το έκαναν τα παιδιά των graffiti.

    Πόσο σοφά λόγια έγραψε παραπάνω ο Basile :
    "Οι ίδιοι είναι αυτοί που γκρέμισαν και αφήνουν να γκρεμίζονται τα αρχοντικά και η βυζαντινή της παράδοση. Δεν υπερβάλω καθόλου. Κατέστρεψαν την παραδοσιακή αρχιτεκτονική στο βωμό της γούνας, του αναλφαβητισμού και της Κιτσαρέλας. Τώρα τολμούν να μιλήσουν για μια τέχνη που την έχουν δεί σαν μουτζούρα."

    Τα είπε όλα ο μάγκας.

    Μπινέδες, ε μπινέδες, που θα μιλήσετε και για βυζαντινή παράδοση αφού πρώτα την καταστρέψατε...

    16 Φεβρουαρίου 2011 - 1:24 π.μ.
  2. Ανώνυμος

    ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΒΡΩΜΑΕΙ ΚΑΤΟΥΡΙΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΜΕΝΟ. ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΨΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΛΙ ΘΑ ΞΑΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ.ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ.ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΘΑ ΕΠΕΙΘΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.ΑΛΩΣΤΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟ ΔΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΟΠΑΔΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΑ .

    16 Φεβρουαρίου 2011 - 9:13 π.μ.
  3. Ανώνυμος

    Katarxas eiste kompleksikoi kai den kserete ti shmainei to graffiti....ti milate?kompleksikoi e kompleksikoi
    To graffiti einai texnh asxeta me to ti pisteuete.ok to 8ewrw kai egw vandalismo na paei kapoios na vapsei se mia ekklhsia h na parei ena spray kai na vapsei sun8hmata gia omades..einai askopo!Egw eimai pitsirikas apo thn kastoria kai vafw kai sas lew treis to polu pente einai oi <>pou vafoun kanonika kai kseroun..oi alloi apla malakizontai me ta sun8hmata...opote den 8elw na akouw malakies gia autous pou to ekproswpoun!Ama 8elete piaste tous allous tous malakes..Epishs ti sas xalaei na vlepete mia polh me xrwma?Ti poio wraio?skefthte to ligo paliokompleksares!

    16 Φεβρουαρίου 2011 - 9:40 μ.μ.
  4. Ανώνυμος

    Elpizo otan deite t apotelesma n vgalete to skasmo k n xana skefteite auta p eipate...

    16 Φεβρουαρίου 2011 - 9:52 μ.μ.
  5. Ανώνυμος

    http://www.youtube.com/watch?v=zFdF0jizGos
    deite auto to video kai meta miliste gia graffiti...kai gia to poso aisxos einai....

    16 Φεβρουαρίου 2011 - 10:37 μ.μ.
  6. Ανώνυμος

    Ώπα βρε,όλοι οι θολοκουλτουριάριδες εδώ μαζευτίκατε,να βάψετε τα δικά σας σπίτια εάν θελετε να δώσετε χρώμα στην γκρίζα τούτη πόλη,τσογλανάκια του ελέους,δέν έχετε με τί άλλο να ασχολειθείτε,όλοι καλλητέχνες την έχετε δεί.Αλλα βέβαια,είναι ποιό έυκολο να μπογιατίζεις απο το να ανοίξεις κάποιο βιβλίο και να ξεστραβωθείς.Βρωμιάριδες και εσείς και οι λούγκρες οι Άγγλοι.

    18 Φεβρουαρίου 2011 - 6:17 μ.μ.
  7. Ανώνυμος

    ΒΑΨΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙΑ,μετά τα σπίτια σας και μετά τον δημόσιο χώρο.Δέν έχετε κανένα απολύτος δικαίωμα να επιβάλλετε την ιδεολογία σας με το να καταστρέφετε την δημόσια εικόνα.Τί να κάνουμε τώρα!!!σε κάποιους αρέσει το γκράφητι,σε κάποιους όχι

    18 Φεβρουαρίου 2011 - 6:27 μ.μ.
  8. Ανώνυμος

    Εσείς που αγαπάτε τα graffti,εκφράστε το ταλέντο σας με σεβασμό στους πολίτες που δέν ασχολουντε με την τέχνη αυτή,αλλα περιορίστε τα κακομαθημένα που έχουν ένα σπρέ'ι' στα χέρια τους και βρωμίζουν τα πάντα με συνθήματα και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς.Εκμηδενίστε το κακόγουστο αυτό φαινόμενο, και τα καλαίσθητα graffiti σε έναν χωρο που θα ορίσει η δημοτική αρχή είναι καλοδεχούμενα.
    Μπορείτε να το υποσχεθήτε αυτό?????

    18 Φεβρουαρίου 2011 - 6:36 μ.μ.
  9. Ανώνυμος

    Ακούστε και μία ιδέα μου για τα graffiti.Προκειμένου να αρχίσουν τα graffiti να είναι σκόρπια απο εδω και απο εκεί,και να μήν τελειώσουν τα ντουβάρια που είναι χωρίς graffiti,θα τα σχεδιάζετε σε ένα μεγάλο πανό το οποίο θα το αναρτάτε σε κάποιο σημείο της πόλης,ούτος ώστε όταν θα θέλετε να αντικαταστήσετε το graffiti να αλλάζετε το πανό και όχι τους τοίχους.Έτσι δέν θα φωνάζουν και όλοι οι άλλοι που δέν θέλουν να βλέπουν τα ντουβάρια τους μπογιατισμένα...
    Σκεφτήτε την πρότασή μου...Ευχαριστώ πολύ..

    18 Φεβρουαρίου 2011 - 6:47 μ.μ.
  10. Ανώνυμος

    na xaro ego tous <> tis kastorias kai tis kathe kastorias!!!!
    ta koutsoura pou o mpampas ta plironei to frontistirio kai pali koutsoura einai... mathane ti simainei kai graffiti!!!! entyposiastika!!!!!
    eno oi <> den gnorizoun tipota apo ta omirika epi, mathane oti ksenoferti paparia tous exei fouskosei sto axirokefalo tous to sapio sistima....
    paristanoune tous kalitexnes - epanastates kai to mono pou kseroun na poune einai to jo man, graffiti, nitento kai oti alli ilithiotita doune stin tileorasi gia na antigrapsoun....
    gia xiliades xronia oi ksenoi prospathoune na antigrapsoun tous Ellines, tous pragmatikous Ellines gia na fanoune politismenoi kai ta ellinakia edo antigrafoun tin kakomiria tou planiti...
    jo man... kano graffiti kai paizo nitento 5!!! eimai pantognostis!!!!! enas vakas kai misos..
    oti evraiki paparia exei pasarei ston planiti i tileorasi, tin exoune empedosei ta paidakia mas kai oxi mono...
    an rotiseis enan apo tous kalitexnes tou idous ti einai i ithaki, aytos sou pei oti einai proasteio tou bristol.
    signomi gia ta greeklish, exei provlima o ypologistis mou.

    18 Φεβρουαρίου 2011 - 9:52 μ.μ.
  11. Ανώνυμος

    Ενώ εσείς και η γενιά σας, που γκρέμισε τα αρχοντικά της Καστοριάς και ύψωσε τις εφταόροφες κακόγουστες πολυκατοικίες, χωρίς να αφήνει χώρο ούτε για πεζοδρόμια (με το ανάλογο μπαξίσι στον "μορφωμένο" αρμόδιο παράγοντα πάντα), ήταν πολύ μπροστά και άλλου επιπέδου ε ?
    Εσείς οι παλιοί οι μορφωμένοι (λέμε τώρα) που χρεοκοπήσατε την χώρα και υποθηκεύσατε το μέλλον μας, είστε μάγκες ε ?
    Που καταπατήσατε κάθε έκταση που σας βόλευε και μπαζώσατε την μισή λίμνη για χτίσετε και να τα κονομήσετε γρήγορα, εύκολα και παράνομα, είστε ξύπνιοι ε ?
    Βρε δε πα να πηδηχτήτε απο το παράθυρο λέω εγώ.
    Αηδιαστικοί λεχρίτες του καθωσπρεπισμού και της κούφιας φανφάρας που θα μιλήσετε και για το graffiti.
    Αηδιαστικά λαμόγια.
    Απο δικαστήριο θα έπρεπε να περάσετε για όλα αυτά που έχετε κάνει σ΄αυτή την πόλη και έχετε το θράσος και μιλάτε και από πάνω...

    18 Φεβρουαρίου 2011 - 11:18 μ.μ.
  12. Ανώνυμος

    Συμφωνώ με τον προηγούμενο.
    Περισσότερη ευθύνη,λιγότερη μοιζέρια!!!!!!!!!
    Τόπο στα νιάτα και στην ανάγκη τους για έκφραση.
    Και ας είμαστε επιτέλους επιεικείς και με τους νέους.Ή την εξαντλήσαμε όλη στη γενιά του πολυτεχνείου???????

    19 Φεβρουαρίου 2011 - 12:29 π.μ.
  13. Ανώνυμος

    Katarxas paliokseftiles,den prepei na sas noiazei gia to ti 8a kanoume an 8a diavazoume h to ti 8a plhrwnoun oi goneis mas gia to mellon mas..kai oso gia thn koultoura ths elladas pou lete oti prepei na mas antigrafoun einai terma akuro kai den isxuei,otan oloi agorazoume rouxa sumfwna me thn pagkosmia moda to idio kai ta pragmata..an to pate etsi kai eseis antigrafete tous agglous..oloi eimaste ephreasmenoi (akoma kai eseis) apo thn pagkosmiopoihsh!malakes e malakes milate gia thn texnh.....thn texnh tou drommou...Epishs eseis oi koultouriarides kai oi ellhnares den diavazete omhrika eph 8a diavazoume emeis h neolaia??????Mou fainetai poio wrima skeftomastee

    19 Φεβρουαρίου 2011 - 11:46 π.μ.
  14. Ανώνυμος

    Είδα εντελώς τυχαία την ανάρτηση της δημοσίευσης αυτής στο Facebook και εκπροσωποντας την μεριά 'αλητών' όπως χαρακτηριστήκαμε αντι για επαγγελματίες ζωγράφους που έχετε ίσως συνηθήσει να αντικρίζετε στην πόλη μας θέλησα αρχικά να σας ενημερώσω για 2-3 πράγματα...ειμαι και εγώ δημότης Καστοριάς και τα τελευταία 2 χρόνια φοιτητής σε άλλη πόλη...εξασκούμαι στο graffiti απο τα 16 μου και ευθύνομαι για πληθώρα βανδαλισμών όπως θεωρέιτε την τέχνη αυτή στην πόλη μας...θα πρέπει να γνωρίζετε φίλοι μου πως το graffiti δεν είναι αυτές οι άτεχνες μουτζούρες στο κτίριο της ΕΡΤ...αν θέλετε να δείτε τί είναι το graffiti κάντε μια βόλτα στο γήπεδο της Καστοριάς και θα καταλάβετε καλύτερα μιας και θα δείτε πραγματικά αριστουργληματα...αυτό που σας ενοχλεί απο ότι φαίνετε ειναι οι υπογραφές,τα λεγομενα 'tags' διασπαρτα στην πόλη που αντιπροσωπεύουν το ψευδώνυμο του εκάστοτε καλλιτέχνη...η αλήθεια ειναι πως τα περισσότερα απο αυτα ειναι όντως μουτζούρες μιας και ανήκουν σε πιτσιρικάδες οι οποίοι ετυχε να πιάσουν ένα σπρέι στα χέρια τους και απο αντίδραση βάψανε ένα τοίχο...παρόλαυτά το graffiti είναι απο μονο του ένα μέσω καλλιτεχνικής αντίδρασης...διάβασα σε ένα σχόλιο πως κάποιος ενοχλήθηκε για την κατάσταση του κτιρίου της Ερτ και με το δίκιο του...όμως θα ήθελα να μου απαντήσει αν εχει την παραμικρή ιδέα σε τι αποσκοπεί αυτο το κτίριο που στεγάζει 10 ακαματηδες που πληρώνονται για να κάνουν το απόλυτο τιποτα απο την τσέπη την δικιά του,την δικιά σας και την δικιά μου...είμαι και εγώ αντίθετος με τον βανδαλισμό και θα πρεπει να ξέρετε πως το graffiti δεν είναι αυθαιρετο αλλα καθοδηγηται απο άγραφους κανόνες όπως οτι ποτέ δεν θα πρέπει να βαφονται ιδιωτικές περιουσίες και ιστορικα η θρησκευτικά μνημεία...η αλήθεια είναι πάντως πως είναι πολύ νωρίς για την Ελλαδίτσα μας να αποδεχθεί το graffiti ως μέσο έκφρασης και καλλιτεχνικής άποψης...φαίνεται πως ο σύγχρονος Έλληνας έχει συμβιβαστεί με το γκρίζο σκηνικό των πόλεων και δεν διατίθεται να δώσει μια ανάσα ζωής σε όλο αυτο το μουντό γκρίζο που σας περιβάλλει...ένας πραγματικός καλλιτεχνης του δρόμου όμως θα ρίψοκινδυνέψει το βράδυ αργά που εσείς φίλοι μου κοιμάστε ασφαλής στα κρεβάτια σας για νας ζωγραφίσει στον τοίχο εστω ενα απλό χαμόγελο,ένα περίτεχνο καλλιτεχνικό 'καλημέρα',η κατι πιο βαθυστόχαστο που ίσως θα ήθελε να σας πει κατι για την ίδια την ζωή σας με κίνδυνο να συρθεί στο Τμήμα χτυπημένος αλύπητα απο τα όργανα της τάξης όπως έχει συμβει και σε μένα άλλωστε...η πλειοψηφεία των σχόλιων απο ότι είδα πάντως τάσετε κατά και ήταν αναμενόμενο...τι να περιμένει κανείς άλλωστε απο μια μίζερη μικροκοινωνίας όπως της Καστοριάς,μπλεγμένη στα πολιτικά αδιέξοδα,σκαρφαλώνοντας στο 1ο σκαλί της 'δημοκρατικής' ξεφτίλας εκλέγοντας με απίστευτο ποσοστό για άλλη μια φορά ΝΔ στις τελευταίες εκλογες...μιας κοινωνίας που θέλει να προβάλει την Βυζαντινή της πολιτιστική κλήρονομιά της και ταυτόχρονα ότι έχει μάθει να αποκαλεί τέχνη το διδάχθηκε την τηλεόραση...το graffiti θα υπάρχει όσο υπάρχουν και ελεύθερα πνέυματα που αποζητάν μια νότα αλλαγής...και ακόμα και αν εσείς το καταδικάζεται αυτο θα συνεχίσει να εξαπλώνεται σταδιακά...περάσαν 10 χρόνια απο τότε που ξεκίνησα να βάφω τοίχους και τοτε ήμασταν 2-3 παρέες στην πόλη που ανταγωνίζονταν στο πιο όμορφο τούβλινο καμβα...τώρα ποια όλο και περισσότεροι νέοι βρήσκουν τρόπο έκφρασης μέσα απο αυτο και μας είναι παντελώς αδιάφορο αν διοργανώσετε εσείς κατι για να το προωθήσετε η όχι...εμέις και πάλι θα βάφουμε τα βράδια...περαστικα...-ένας συμπολίτης σας όχι και τόσο συμβατικός...

    20 Φεβρουαρίου 2011 - 12:52 π.μ.
  15. Ανώνυμος

    h perisoteroi apo esas nomizete pws to graffiti einai pao sto spiti su 12 h wra to vradu kai (grafw sun8imata) px paok aek arhs kai tetoies malakies ayto dn isxiei kan to graffiti einai xrwma se mia koinwnia mizerh munth kai me liga logia pe8amenh o ellhnas einai enas anthrwpos o opoios ka8etai ston kanape tou kai pine ton kafe tou vlepontas thleorash kai koitazei apo to para8iro ena grizo topio :( gt ayto? gt? gt na mn iparxie xrwma mia o anthrwpos se mia koinwnia prepei na einai eleftheros elrtheros oxi sto na vandalisei sto na ekfrastei kai na zisei! oloi nomizete pws oi graffitades einai alites pu vafoun oti vroun sto perasma tous dn einai etsi enoitai se kapoia pragmata oti xreizeteia sevasmos px mnimia kai eklisies.... kai kt akoma enoitai pws ayto st ert 3 einai ena xali omws ama do8h ayth h efkeria na ginei kt kalo nmz oti kai sas 8a sas fanh omorfo......

    20 Φεβρουαρίου 2011 - 12:16 μ.μ.

Leave a Response

Tο OlaDeka δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.